Вроде нет такой темы, а у меня назрел конкретный пример.
Давайте будем делиться опытом. А то со знакомыми юристами разговариваю - все в один голос твердят "ещё мало практики по опротестованию".
Получила первый раз такое письмо (даже не заказное, просто в ящике мама случайно нашла) от якобы "Визиря". сумма штрафа - 255 грн. Была в отъезде, лень заморачиваться и вину свою признала - попросила маму оплатить. Она отстояла несколько часов в очереди для оплаты, а потом ещё неизвестно сколько нужно было стоять под другой дверью, чтоб по этой квитанции сделали отметку об оплате штрафа

Всё для людей...
В этот раз принесли заказное письмо с уже Постановою
в этом тексте неправильно указаны номера машины. Да и дата правонарушения середина декабря 2008г, а получила письмо в середине марта.
фото прилагается - и того краше, машина похожа на мою, но ничего не разобрать - как постиранная газета и сумма штрафа тоже радует - уже 300 грн.
В общем, подумали с мужем, что наш гражданский долг - отстоять свои права

Тем более, что постоянно ездим на машине по всей Украине, могу себе только представить, сколько их в кустах с фотоаппаратами сидит и так по 300 по 300 пишут бумажки не останавливая ....
Подала в суд.
Очень интересно ваше мнение, как вы бы поступили (поступаете) в таком случае?
добавлено спустя 8 минут:
Я далеко не юрист, потому порылась в интернете (спасибо всем, кто писал на подобные темы за предоставленную информацию) и составила вот такой ответ (текст на украинском), не обессудьте:
АДМІНІСТРАТИВНА ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконною та скасування постанови серія ________________ про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення
Постановою інспектора ДПС ДАІ міста _______________________ молодшого сержанта міліції __________________________ (далі за текстом Інспектор ДПС) від ___ грудня 2008 року на мене накладено адміністративне стягнення по ст. 122 ч. 1 КУпАП в розмірі 300 (триста) гривень. Відповідно до вищезазначеної постанови, я, начебто, ______.12.2008 року, керуючи автомобілем мерседес з державними номерними знаками ________________, на ділянці дороги _______________________________міста ______________________, де обмежена максимальна швидкість руху до 40 кілометрів на годину, рухалася із швидкістю 68 км/год, чим перевищила дозволену швидкість руху на 28 кілометрів на годину.
Зазначена постанова винесена, як вказано у тексті самої постанові, за результатами застосування фіксації порушень ПДР передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП засобом фото- та відео фіксації, «Візир» №_________________, як того вимагає ст. 14-1 КУпАП, та направлена мені поштою.
Проте така постанова не відповідає вимогам закону та дійсності з наступних підстав:
Насамперед, тому, що номерний знак транспортного засобу, що належить мені – ______________________, про що свідчить копія технічного паспорту мого автомобіля ______________, а в тексті постанови вказано державні номерні знаки ______________.
Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, вина (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадській порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Зазначена постанова винесена з порушенням ст. 33 КУпАП, яка визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим кодексом та іншими законами України. При накладанні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступень його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.
При винесенні оскаржуваної постанови, цього зроблено не було, та посадовою особою яка винесла цю постанову вимоги закону не враховані.
При винесенні постанови було порушені мої права, передбачені ст. 268 КУпАП, а саме: особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право зокрема:
• знайомитися з матеріалами справи;
• давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання;
• при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням.
Всіх наданих мені цим законом прав я була позбавлена, що є порушенням процесу при розгляді справи про адміністративне правопорушення.
Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
В якості місця розгляду справи в оскаржуваній постанові вказано «______________________________________». Однак, про час і місце розгляду справи я не була повідомлена, крім цього, незважаючи на те, що положеннями КУпАП передбачений певний строк для розгляду справи про адміністративне правопорушення, справа була розглянута з винесенням постанови ________ грудня 2008 року – в день фіксації правопорушення.
У постанові по справі про адміністративне правопорушення вказано що посадова особа, інспектор ДПС ДАІ міста __________________ молодший сержант міліції ___________________________, «розглянувши матеріали про адміністративне правопорушення скоєне гр. _____________________________________, у результаті перевищення швидкості на 28 км/год, що є порушенням п. 12.9 ПДР, було скоєно адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП.
Відповідно до положень КУпАП, Закону України «Про дорожній рух», у разі порушення Правил дорожнього руху України, водій повинен бути зупинений, постанову складено на місці, у випадку незгоди с порушенням – повинен бути складеним протокол, у порядку передбаченому ст. 256 КУпАП, із зазначенням відомостей про особу, що скоїла правопорушення, пояснень цієї особи, та роз’ясненням її права на правову допомогу та на право оскарження даної постанови.
Окрім мене, вищевказаним автомобілем має право керувати мій чоловік, про що є запис у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. Тобто, взагалі не відомо, чи могла я скоїти дане адміністративне правопорушення.
У дійсності ж ніякого протоколу складено не було чим порушено ч. 2 ст. 254, ст. 256 КУпАП, відповідно до яких, протокол про адміністративне правопорушення , у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу, але у цьому разі, у постанові не повинно бути вказівок що саме мною, власником транспортного засобу було скоєно адміністративне правопорушення.
Частиною 6 ст. 258, передбачений випадок коли протокол про адміністративне правопорушення не складається, зокрема, у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху , зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису.
Крім того, ст. 14-1 КУпАП однозначно говорить про те що, така фіксація та заочне винесення постанови відносно власника транспортного засобу можлива, якщо порушення зафіксовано приладом, працюючому в автоматичному режимі.
Оскільки адміністративно-процесуальне законодавство не конкретизує поняття автоматичного режиму роботи приладу, можливо звернутися до формально-логічного тлумачення цього поняття, відповідно до якого, автоматичним – є такий режим роботи приладу, який виконується без втручання в його діяльність сторонніх факторів, тобто без втручання людини.
Прилад «Візир» яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксацій порушень ПДР України, не є автоматичним засобом фото – чи відео фіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо).
Крім того, вказаний у постанові прилад може за своїми технічними можливостями фіксувати швидкість іншого автомобілю який рухається поруч, а не того, який зазначено на фото (автомобіля, схожого на мій). Прилад «Візир»має регулювання поля зору і воно може бути спеціально звужено при використанні прибору, щоб в це поле не попав сусідній автомобіль.
Відсутні жодні підстави, підтверджені належними доказами, що швидкість вказана на зображенні доданого до постанови належить саме до автомобіля, схожого на мій.
Згідно з постановою місце скоєння правопорушення – ________________________________. На фотознімку зображено фото автомобіля, схожого на мій (номер авто та місце скоєння правопорушення неможливо розібрати через нечіткість знімку). Також на знімку знаходиться дата (____________), час (____________) та напис російською мовою «Скорость 68 км/год.». Із доданого зображення також неможливо ідентифікувати місце скоєного правопорушення, а жодні об’єктивні дані, які б могли підтвердити географічну локацію даного автомобілю – відсутні.
У постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото фіксацію, чи справним приладом вона проводилася, тощо. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено наказом МВС 13.11.2006 №1111), До роботи зі спеціальними технічними засобами допускаються працівники, які вивчили інструкції з їх експлуатації та склали заліки з правил їх застосування. Перевірка знань правил експлуатації спеціальних технічних засобів здійснюється щокварталу. Працівники, які не склали заліків, до роботи з такими засобами не допускаються.
Працівники ДПС, яким спеціальні технічні засоби видані для використання, несуть персональну відповідальність за їх цілісність та працездатність. Забороняється застосування засобів вимірювання, які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув.
Згідно ст. 289 КУпАП, скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом 10 днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
Як вбачається з поштового конверту, де міститься печатка пошти про відправку поштової кореспонденції, постанова по справі про адміністративне правопорушення була направлена мені тільки _______03.2009 року, а отримано мною _______.03.2009 року, тому вважаю є достатні підстави для поновлення строку на оскарження вказаної постанови.
Виходячи з вищевикладеного, вважаю постанову незаконною та винесенню з грубим порушенням адміністративно-процесуального законодавства, а також такою, що підлягає скасуванню.
Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 287, 288, 289, 7 п. 1, КУпАП,
ПРОШУ:
1. Поновити мені строк оскарження постанови серії_____________ від _____ грудня 2008 року про накладення на мене – _________________________ – адміністративного стягнення по ст. 122 ч. 1 КУпАП в розмірі 300 (триста) гривень.
2. Скасувати постанову серії _______________від 10 грудня 2008 року про накладення на мене – ______________________ адміністративного – стягнення по ст. 122 ч. 1 КУпАП в розмірі 300 (триста) гривень.
3. Провадження по адміністративній справі – закрити, відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв’язку з відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення.
Додатки:
добавлено спустя 4 минуты:
Теперь вот будем ждать решения суда (о результатах сразу же напишу), подержите за меня кулачки, пожалуйста